неділю, 29 квітня 2012 р.

Лавочне-Воловець - не так легко, як здається!

Гарна погода + вихідний день = Карпати!
Цього разу ми довго вагалися у виборі маршруту. Хотілось і покататися і відпочити і подихати свіжим повітрям і щось нового побачити... Врешті вирішили розвідати нові шляхи на хребті між Тухолькою і Воловцем, заїхати на Явірник! В сумі 45 км, 1250м. набору висоти. Рівної дороги не буде, - або підйоми, або спуски!

Пригоди почалися з самого ранку, коли мені зателефонувала Оленка, і сказала, що у неї спустило колесо... до відправлення нашої електрички була рівно година. Заїхати до неї і поміняти камеру я не встигав, тому домовилися, що вона спробує накачати колесо і доїхати до вокзалу, бо прокол був невеликий, спускало помало. Я тим часом поїхав за квитками. Потім зустрілися з Оленкою на привокзальні, ще раз докачали колесо і вчасно доїхали до вокзалу.

Висаджуємося у Лавочному і міняємо Оленці пробиту камеру. Але виявляється, що камера, яку я нашвидкоруч взяв на заміну була теж пробита :) ... добре, що були латки! Заклеїли і поїхали!

Від Лавочного до Тухольки - два маленькі перевальчики, які без проблем можна заїхати в сідлі. Спуски класні, 45-55 км/год без докручування.

В Тухольці частину підйому піднімаємось по асфальті. Потім ми якимось дивом, маючи GPS навігатор і записаний трек, проїхали потрібний поворот і заїхали не на той перевал. Довелося вертатися. Поворот знайши і почався довгий підйом. Кілька разів доводилося штовхати велосипед. Місцями ще лежав сніг, хоч за бортом було за весь день 25-31 градусів.

Доїжджаємо до роздоріжжя. Їдемо по треку - повертаємо на право, проїжджаємо якийсь шлагбаум, після якого починається дуже добра грунтова дорога, широка, як автострада!

З набором висоти, поступово відкриваються нові краєвиди на горизонті!

Дальше знову: вгору, вгору, вгору... нормальна дорога закінчується, далі пару км. піднімаємося по траві на Явірник. Їхати неможливо, йдемо пішки.

Чесно кажучи, ми добряче втомилися поки дійшли сюди. Сідаємо перекусити і трохи відпочити. Але час сплинув дуже швидко, тому не було коли розслаблятися... робимо кілька кадрів і їдемо дальше!

Маршрут продовжує вимотувати наші сили. Відпочивати практично немає коли, рівнин немає, підйоми забирають всі сили, а спуски проїжджаються за 3-5 хвилин. Хоча... настрій після спусків відразу піднімався :) дорога добра, їхали 45-55 км/год.

Доречі, більшу частину маршруту вітер дув в лице. І хоч їхати було важче, але при температурі +30 цей вітерець був нам в пригоді!

Трохи спуску і знову 250м. набору висоти. Це була найскладніша ділянка за весь день, крутий підйом, закинута і завалена деревами дорога... Здавалося, що ми вже вичерпали всі свої сили.

Підкоривши останній великий підйом, виїжджаємо на інший хребет, звідки милуємося Боржавським хребтом.

Прощаємося з горами - і дальше non-stop чудовий спуск аж до Воловця - прямісінько під ресторан де ми чудово пообідали і повечеряли! Після чого на Мукачівку і додому!

На кінець, треба сказати, ми не очікували що цей маршрут нас так вимотає. Всього лиш 45 км! Думали, що буде ще купа часу щоб відпочити на вершинах гір, але в результаті часу хватило лише на 20-хвилинну перекуску в горах. До Воловця спустилися за годину до відправки електрички на Львів (в обов'язковому порядку планували смачно повечеряти)! :)
Підйоми важкі, затяжні. Спуски класні, швидкі! Дороги в хорошому стані, болота було небагато. Якихсь складних технічних ділянок не було, ну, можливо, за винятком кількох моментів... Але фізично маршрут досить важкий, тому новачкам не рекомендується (краще почати з такого маршруту). Якщо їхати по треку, в двох місцях будуть джерела, де можна буде поповнити запаси води (приблизно на 18 і 30 км маршруту).

На загал - нам сподобалося! В горах класно відпочили від міста! Правда тепер в місті трохи відпочиваємо від гір :) !

Над відео особливо не працювали, але зазняли коротенький ролик екшин камерою. Кому цікаво - welcome!