суботу, 18 березня 2017 р.

Еволюція двох коліс

Let me introduce my bikes

Переглядаючи старі фотографії хотілося зібрати разом усіх своїх двоколісних друзів. Кожен з них подарував багато гарних пригод, емоцій і цікавого досвіду. Тож, знайомтеся!

GT Avalanche 2.0



Якщо не враховувати вітчизняного і китайського велопрому, то першим нормальним  велосипедом у моєму житті став GT Avalanche 2.0 (2009) - це був просто технологічний прорив, здавалося що він їде сам!

GT Avalanche 1.0


Але дискові гідравлічні гальма і, якщо так можна сказати, краща амортизаційна вилка не давали спокою - відважився піднятися на маленьку сходинку вище. А згодом навіть доріс до першої справжньої амортизаційної вилки - найпростішого повітряного RockShox Recon 2007 року. Перші враження важко і описати! На цьому ж велосипеді вперше спробував контактні педалі. 

Decathlon Rockrider 9.1


Далі почалося хронічне і невиліковне загострення бажання драйву і екстріму які трудно було у'явити без заднього амортизатора. Так намітився на бюджетний підвіс. Заодно і вилка "виросла" до 140мм. 

Stevens Fluent 


Та як не крути педалі, до всього звикаєш - настав час, коли зрозумів, що двопідвіси теж бувають різними. Словом, хто розуміє про що я, одноричагова система підвіски проїлася - так я познайомився з Стівенсом. Легкий кантрійний двопідвіс з хорошим обвісом, з ним я побачив перші справжні гори.

Ghost HTX 7500


Від хардтейла повністю не відцурався, якийсь час колесив на 10-кілограмовій табуретці Ghost. Носити по сходах такий велосипед, або штовхати під крутий підйом - одне задоволення ).

Giant Seek 2


Універсального велосипеда небуває. Для щоденної їзди по місту та вирішування своїх справ потрібен був простіший байк з бюджетним обвісом, зрештою, щоб не страшно було залишати під замком... Так і з'явився цей Giant.

Stevens Strada


Пробував подружитися з асфальтом. Один сезон успішно крутив педалі по кращих дорогах області, моніторячи каденс і пульс... загалом враження позитивні, але... з того часу я остаточно з'їхав з дороги і пішов в сторону ендуро. Серце хоче лісу!

Kellys Cliff

Ще один "сітібайк" на 28' колесах зі зручним багажником Топех МТХ. Важкий правда як стара чугунна ванна. 

Haibike Trailstar


А ось це - мій перший трейловий байк. Ох, багато ми проїхали/пройшли разом!

Specialized Camber


Враховуючи, що на момент написання цього речення у мене немає жодного велосипеду, від цього Camberа я би не відмовився. Легкий збалансований АМ велосипед для отримання задоволення від катання. Чудове рішення для парку і для гір, відмінна робота підвіски навіть з досить таки простим обвісом. 

Santa Cruz Nomad 


Чистокровний і легендарний ендуро байк з карбоновою рамою, 160мм ходу підвіски, система VPP і 36мм Фокс - все що потрібно щоб почати літати. Так і зробив! Після усіх попередніх велосипедів - це був просто танк, здавалося, що йому абсолютно байдуже по чому їхати і куди летіти. 

Specialized Stumpjumper 29


Після поламаної ключиці і чотирьох швів на фейсі підвернувся мені цей трейловий Спеш, зачарував накат на 29 колесах і плюш підвіски. СантаКруза відпустив...

Specialized Enduro 29 (custom)


А ось це технологічне чудо  інженерії - останній мій велосипед. Мушу зізнатися, мрія до якої поступово йшов 8 років. Заряджений ендуро байк, готовий в будь-яку секунду поїхати туди, куди скажеш. Шкода, що зовсім мало на ньому відкатав.

GT Avalanche 3.0 (custom)


Якщо бути чесним, то це таки не мій велосипед, а Оленки - перший нормальний МТБ )

Scott Genius 27.5`


А це вже вже "омега" - остання Оленки МТБшка. Далі довелося взяти маленьку відпустку по догляду за малюками )

E-Bikes

Виникла ідея спробувати електрифікувати велосипед. Трохи вивчивши інформації на цю тему, зібрав свій перший електровелосипед з 350-Ватним мотором. 




Потім перейшов на 500-Ватний редукторний двигун з контроллером Infineon, який можна перепрограмовувати. Словом, двигун видавав до 1200-Ват при пікових навантаженнях.


Оскільки швидкість зросла, їздити без заднього амортизатора було некомфортно та і небезпечно, тому вся електроніка перекочувала на двопідвіс. 



Їзда на електровелосипеді однозначно сподобалося, тому, з допомогою спеціалістів взявся складати потужніший електробайк. Ідея була зробити ендуро байк з підвісним двигуном, але досвіду складання таких апаратів не було, тому через деякі прорахунки довелося відмовитися від підвісного мотора на цій базі і поставити потужне моторколесо - 3000 Ват



Концепція моторколеса чудово зарекомендувала себе для щоденного користування. Система абсолютно безшумна і не потребує обслуговування, зарядив - і їдеш. Той самий 3000 Ватний мотор, тільки потужний контроллер Adaptto Max, який дозволяє вкачувати 9кВт (і більше) - динаміка дуже хороша.


Детальніше тут


Pozitive MD (E-KROSS)



Детальніше тут

KTM E-SX


Детальніше  тут

Мotorcycle

Geon X-Road 2015


А це ще одна дуже-дуже цікава тема, яка мене зачепила. Хоч це і китайський і нелегкий софт-ендуро байк, але враховуючи що я ніколи раніше не їздив на такій техніці, цей бегемотик подарував немало адреналіну і позитивних емоцій. Їздити навчився, техніку підтягнув, що таке мото-ендуро рознюхав - сподіваюся ще й засмакувати колись!


2 коментарі:

  1. Ох, красота! Здається всіх памятаю, а один із них і досі найкрутіший в мому велопарку)))

    ВідповістиВидалити
  2. Ще був Camber другий, а Giant Seek починався з ригідної вилки і 28 коліс, а потім весь обвіс перекочував на раму Kellys Magnus, але фоток на жаль не знайшов

    ВідповістиВидалити