Let me introduce my bikes
Переглядаючи старі фотографії хотілося зібрати разом усіх своїх двоколісних друзів. Кожен з них подарував багато гарних пригод, емоцій і цікавого досвіду. Тож, знайомтеся!
GT Avalanche 2.0
Якщо не враховувати вітчизняного і китайського велопрому, то першим нормальним велосипедом у моєму житті став GT Avalanche 2.0 (2009) - це був просто технологічний прорив, здавалося що він їде сам!
GT Avalanche 1.0
Але дискові гідравлічні гальма і, якщо так можна сказати, краща амортизаційна вилка не давали спокою - відважився піднятися на маленьку сходинку вище. А згодом навіть доріс до першої справжньої амортизаційної вилки - найпростішого повітряного RockShox Recon 2007 року. Перші враження важко і описати! На цьому ж велосипеді вперше спробував контактні педалі.
Decathlon Rockrider 9.1
Далі почалося хронічне і невиліковне загострення бажання драйву і екстріму які трудно було у'явити без заднього амортизатора. Так намітився на бюджетний підвіс. Заодно і вилка "виросла" до 140мм.
Stevens Fluent
Та як не крути педалі, до всього звикаєш - настав час, коли зрозумів, що двопідвіси теж бувають різними. Словом, хто розуміє про що я, одноричагова система підвіски проїлася - так я познайомився з Стівенсом. Легкий кантрійний двопідвіс з хорошим обвісом, з ним я побачив перші справжні гори.
Ghost HTX 7500
Від хардтейла повністю не відцурався, якийсь час колесив на 10-кілограмовій табуретці Ghost. Носити по сходах такий велосипед, або штовхати під крутий підйом - одне задоволення ).
Giant Seek 2
Універсального велосипеда небуває. Для щоденної їзди по місту та вирішування своїх справ потрібен був простіший байк з бюджетним обвісом, зрештою, щоб не страшно було залишати під замком... Так і з'явився цей Giant.
Stevens Strada
Пробував подружитися з асфальтом. Один сезон успішно крутив педалі по кращих дорогах області, моніторячи каденс і пульс... загалом враження позитивні, але... з того часу я остаточно з'їхав з дороги і пішов в сторону ендуро. Серце хоче лісу!
Kellys Cliff
Ще один "сітібайк" на 28' колесах зі зручним багажником Топех МТХ. Важкий правда як стара чугунна ванна.
Haibike Trailstar
Specialized Camber
Враховуючи, що на момент написання цього речення у мене немає жодного велосипеду, від цього Camberа я би не відмовився. Легкий збалансований АМ велосипед для отримання задоволення від катання. Чудове рішення для парку і для гір, відмінна робота підвіски навіть з досить таки простим обвісом.
Santa Cruz Nomad
Чистокровний і легендарний ендуро байк з карбоновою рамою, 160мм ходу підвіски, система VPP і 36мм Фокс - все що потрібно щоб почати літати. Так і зробив! Після усіх попередніх велосипедів - це був просто танк, здавалося, що йому абсолютно байдуже по чому їхати і куди летіти.
Specialized Stumpjumper 29
Після поламаної ключиці і чотирьох швів на фейсі підвернувся мені цей трейловий Спеш, зачарував накат на 29 колесах і плюш підвіски. СантаКруза відпустив...
Specialized Enduro 29 (custom)
А ось це технологічне чудо інженерії - останній мій велосипед. Мушу зізнатися, мрія до якої поступово йшов 8 років. Заряджений ендуро байк, готовий в будь-яку секунду поїхати туди, куди скажеш. Шкода, що зовсім мало на ньому відкатав.
GT Avalanche 3.0 (custom)
Якщо бути чесним, то це таки не мій велосипед, а Оленки - перший нормальний МТБ )
Scott Genius 27.5`
А це вже вже "омега" - остання Оленки МТБшка. Далі довелося взяти маленьку відпустку по догляду за малюками )
E-Bikes
Виникла ідея спробувати електрифікувати велосипед. Трохи вивчивши інформації на цю тему, зібрав свій перший електровелосипед з 350-Ватним мотором.
Потім перейшов на 500-Ватний редукторний двигун з контроллером Infineon, який можна перепрограмовувати. Словом, двигун видавав до 1200-Ват при пікових навантаженнях.
Оскільки швидкість зросла, їздити без заднього амортизатора було некомфортно та і небезпечно, тому вся електроніка перекочувала на двопідвіс.
Їзда на електровелосипеді однозначно сподобалося, тому, з допомогою спеціалістів взявся складати потужніший електробайк. Ідея була зробити ендуро байк з підвісним двигуном, але досвіду складання таких апаратів не було, тому через деякі прорахунки довелося відмовитися від підвісного мотора на цій базі і поставити потужне моторколесо - 3000 Ват
Концепція моторколеса чудово зарекомендувала себе для щоденного користування. Система абсолютно безшумна і не потребує обслуговування, зарядив - і їдеш. Той самий 3000 Ватний мотор, тільки потужний контроллер Adaptto Max, який дозволяє вкачувати 9кВт (і більше) - динаміка дуже хороша.
Мotorcycle
Geon X-Road 2015
А це ще одна дуже-дуже цікава тема, яка мене зачепила. Хоч це і китайський і нелегкий софт-ендуро байк, але враховуючи що я ніколи раніше не їздив на такій техніці, цей бегемотик подарував немало адреналіну і позитивних емоцій. Їздити навчився, техніку підтягнув, що таке мото-ендуро рознюхав - сподіваюся ще й засмакувати колись!
Ох, красота! Здається всіх памятаю, а один із них і досі найкрутіший в мому велопарку)))
ВідповістиВидалитиЩе був Camber другий, а Giant Seek починався з ригідної вилки і 28 коліс, а потім весь обвіс перекочував на раму Kellys Magnus, але фоток на жаль не знайшов
ВідповістиВидалити